آموزش خصوصی قالب سازی و قالب گیری سیلیکونی – یک تکه و دو تکه

آموزش قالب گیری سیلیکونی به صورت خصوصی

آموزش ساخت قالب های یک تکه یا یک طرفه و قالب های چند تکه

ساخت قالب انواع قطعات گچی بری – مبلمان – شمع سازی – تابلو – گلدان – کشکول – میز و . . .

آموزش ساخت پشت قالب یا نگه دارنده قالب فایبرگلاسی و گچی

آموزش قالب گیری

در این آموزش شما می توان با استفاده از در دسترس ترین و ارزان ترین مواد جانبی مجسمه و قطعه خود را برای قالب گیری آماده سازید، سپس میزان ترکیب مواد اولیه مانند سیلیکون و هاردنر آن و درصد ترکیب ها آنها و نحوه پخش کردن آن روی قطعه توضیح داده خواهد شد.

ساخت قالب های دو یا چند تکه نیز دارای تکنینک خاصی می باشد که شما پس از آموزش در سریع ترین زمان و با کمک کمترین مقدار مواد اولیه قادر به ساخت قالب سیلیکونی خود خواهید شد. در بعضی از آموزش های نادرست سیلیکون را به صورت خیلی زیاد و با حجم بالا روی قطعه می ریزند که این عمل قیمت و هزینه قالب تولید شده را بالا می برد که ما به کمک اصول قالب سازی و تجارب خود ساخت اقتصادی ترین و کاربردی ترین قالب را آموزش خواهیم داد.

در صورت تمایل می توانید آموزش های قالب گیری را در کارگاه یا محل زندگی شما فرا بگیرید.

آموزش قالب سازی

قالب های سیلیکونی ساخته شده قابلیت تولید انواع مجسمه و قطعات گچی و رزینی یا پلی استر را دارد و در صورت استفاده صحیح و اصولی از قالب های تولید شده چند هزار قطعه از هر قالب می توان تولید کرد.

قالب های سیلیکونی قابلیت انعطاف پذیری و تحمل دمای بالا (در برابر واکنش مواد اولیه هنگام تولید مجسمه های پلی استر) را داشته و مناسب برای ساخت ظرفیت ترین قطعات می باشد.

انواع مجسمه های تو خالی و تو پر همچنین تابلو های دیواری را می توان با استفاده از قالب های سیلیکونی تولید کرد.

لارم به ذکر است که قالب های لاتکسی (latex)  و پی وی سی (pvc) نیز در صنعت مجسمه سازی استفاده می گردد اما ویژگی و مزایای قالب های سیلیکونی قابل مقایسه با سایر قالب ها نیست.

جهت هماهنگی و آموزش قالب گیری با شماره 09122827464 تماس بگیرید.

سایت جامع قالب سازی ایران

مشاهده تصاویر نمونه هایی از قالب های سیلیکونی

قالب سیلیکونی گرگقالب مجسمه زن کشاورزمجسمه هخامنشی زن مصری